Reforzaremos las relaciones entre escuelas de Iparralde y Hegoalde

Ipar eta hego Euskal Herriko ikastetxe publikoetako ikasleen arteko harremanak sendotzen jarraituko dugu aurten, euskararen bidez, Akitania-Euskadi Euroeskualdeak emandako laguntzari esker “Emazu eskua” egitasmoaren jarraitzeko.

Pasa den ikasturtean abiatutako ekimen honi esker, elkarlanean aritu dira Lapurdiko Getaria, Hazparne, Zarautz, Donostia eta Ondarruko eskolak e-Twinning plataformaren bidez. Ikasturte honetan ikastetxe gehiago gehituko zaizkio egitasmo honi helburu berberarekin: euskararen bidez ikastetxeen arteko harremanak sendotzea hezkuntza-proiektu berberean oinarrituta.

Abenduaren 8an sinatu genuen hitzarmena Euskadi-Akitania Euroeskualderen egoitzan Ikas-bi eta EHIGEko ordezkariek.

Watch Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016) Full Movie Online Streaming Online and Download